Mission Completed! Rozdanie z Cat Tee Mission


Zdarza się, że piszą do mnie blogerzy z różnych części świata z propozycjami typu "wyślij mi zegar, zrobię Ci recenzję" , "zróbmy rozdanie, co prawda nikt nie komentuje moich postów, ale może jak będzie do wzięcia coś za darmo, to ktoś coś napisze" ;)) Zwykle odmawiam, ale gdy zobaczyłam w skrzynce wiadomość od Sary z Cat Tee Mission, wiedziałam, że możemy zrobić razem coś fajnego. Od kilku miesięcy obserwuję CTM na facebooku i mocno jej kibicuję. Sarah mieszka w Australii wspólnie z dwoma kotami i wieloletnim chłopakiem, a od tego weekendu już narzeczonym [gratki Sarah!] i prowadzi sklep internetowy z koszulkami i gadgetami dla kociarzy. Niby nic, jest sporo takich miejsc w sieci, ale ona jako jedna z niewielu oddaje 100% zysku ze sprzedaży kilku wybranym przez siebie organizacjom zajmującym się pomocą kotom domowym oraz wielkim dzikim kotom afrykańskim. 

www.catteemission.com

 Sara jest uroczą osobą, po wymianie kilku serdeczności przygotowałyśmy rozdanie - zajrzyjcie na bloga Cat Tee Mission i poczytajcie o warunkach udziału KLIK Do wzięcia jest jeden z Purrfidnych zegarów- dowolnie wybrany przez zwycięzcę giveaway'a, który zostanie ogłoszony zaraz po zamknięciu zgłoszeń 9tego kwietnia.
Wpadnijcie też do europejskiego sklepiku Cat Tee Mission. Możecie kupić fajny prezent dla znajomego albo dla siebie ;) i wesprzeć kociaste spoza naszego podwórka.

No i to nie koniec naszej współpracy, szykujemy coś specialnego, co ujrzy światło dzienne zapewne po wakacjach.
  
Dziękuję! I wracam! Jest tyle do napisania!

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Mission Completed! Rozdanie z Cat Tee Mission

  1. Świetne rozdanie.
    Ja mam nadzieję, że częściej będziesz publikować wpisy na blogu.
    Cały czas czekamy. :)
    Bardzo jestem ciekawa tego wspólnego projektu.

    OdpowiedzUsuń

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.