Karton Netłork


Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem już znudzona robieniem moim kotom kolejnych zdjęć, na których wyglądają uroczo, słodko i … nudno. Właściwie już dawno przestałam wyciągać w weekendy aparat, bo za każdym razem przeglądam potem na ekranie zdjęcia identyczne z tymi, których mam już na dysku tysiące. Ale dzisiaj natrafiłam na fotografie, które mnie zainspirowały.

Pewna chińska blogerka, której pasją jest anime, znana w sieci pod pseudonimem Toshiya86, stworzyła kilka obłędnych portretów swojego kota o imieniu Guagua.  Kocie miny ustrzelone przez Toshiyę fantastycznie zgrały się z pozami namalowanych na kartonie postaci. Nigdy więcej nudnych zdjęć! Teraz nasze koty mogą być superbohaterami, gwiazdami i myszami! 










http://www.funcage.com

Obawiam się tylko, że przy gabarytach moich kotów muszę zainwestować w jakieś większe pudła...

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Karton Netłork

  1. nie uważam, żeby te zdjęcia były zabawne :/ bo niby jak ona mu ten łebek wsadziła do wyciętej dziury w kartonie???????

    OdpowiedzUsuń
  2. he he jaki cierpliwy kociaczek;p super fotki wyszły:)

    OdpowiedzUsuń

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.