I że Cię nie opuszczę...


Moje koty mieszkają ze mną od ponad 3 lat. Z roku na rok, z miesiąca na miesiąc, zauważam pogłębiająca się między nami więź. Coraz częściej się przytulają, coraz częściej zasypiają tuż obok, coraz częściej wkładają swoje łapki w moją dłoń, żeby poczuć jeszcze większą bliskość. To moje pierwsze w życiu koty, zawsze myślałam, że prawdziwe przywiązanie jest charakterystyczne tylko dla psów. Że koty żyją gdzieś obok, całkiem niezależnie. 

Przed nami, przy dobrych wiatrach, jeszcze jakieś 16 wspólnych lat. Jeśli postęp w intensyfikowaniu więzi będzie równie dynamiczny, jak dotąd, za jakieś 10 wiosen nie będę się mogła od moich kotów odkleić.  Jak sobie poradzę z ich starością i moim kryzysem wieku średniego? Czy kiedy odejdą, zdecyduję się na kolejnego kota? Chyba tak. Bo chciałabym, żeby moja starość wyglądała tak, jak na zdjęciach poniżej.

Miyoko Ihara z Japonii od 12 lat dokumentuje wspólne życie jej babci i białego kota o różnokolorowych oczach. Rok temu wydała album ze zdjęciami tej nierozłącznej pary. Dawno nic nie wylało takiego kubła ciepła na moje serducho. 
































Copyright © Miyoko Ihara

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

7 Responses to I że Cię nie opuszczę...

  1. Piękne :) Przypomina mi się jak moja babcia 87-letnia zajmowala sie moim kotem kiedy ja byłam w pracy. Razem gotowały i spały. Kicia mieszka nadal ze mną. Czasem mowię że jest moim ostatnim łącznikiem z babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I piękna pamiątka. Mam tak mało zdjęć z moimi kotami...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgjecia genialne *__*
    Kot jest niesamowity, wyjątkowo uroczy i widac że bardzo inteligentny, aż pozazdrościc

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od zawsze miałam psiaki , u babci był niesamowity kocur ,to było 12 kg babcinej miłości który szczury przynosił na obiad :) oczywiście tylko mojej babci:)
    Od dwóch i pół roku mam kochanego ,cieplutkiego kocurka ,a od roku koteczkę moją wielką miłość ( dokładnie 10.lutego Dorotka przywiozła ją do mnie)to jest mój cień ,mój mały towarzysz na każdym kroku chyba ,że śpi ( ale wtedy też jest blisko mnie), muszę bardzo uważać na nią bo ona jest wszędzie . Żaden psiak nie dorównuje mojej koteczce :) im dłużej ze mną jest tym ta więż jest większa jestem w szoku ,że takie wspaniałe są koty ,bardzo żałuje ,że wczesniej nie pojawił się kociek w moim domu.
    Zdjęcia Miyoko Ihara wspaniałe takie nam bliskie tylko kolor futerka mamy inny :)))

    Marta koniecznie więcej rób zdjęć masz wspaniałe, niepowtarzalne kocurki !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne fotografie. Niezwykła więź. Oby trwała jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.